.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد. ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد.(ادامه)
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی دخیل در اقدامات تروریستی و نقض فاحش حقوق بشر از طریق حمایت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین ها به ویژه مردم نوار غزه بیانیه صادر کرد ....(خبر)
(ادامه)
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست! گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست!(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران .... شجاعی کیاسری : انتخاب نوری به خاطر دلجویی و حل مشکل بی‌پستی او است / در آینده نتایج اسفبار مدیریت یوسف نوری را به وضوح خواهیددید !
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران ....(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد. بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.(ادامه)
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران ، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.رد.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه ایران و تقدیر از مدیر عامل پیشین این بیمه با حضور دکتر شریف زاده معاون وزیر اقتصاد برگزار شد. مدیرعامل جدید بیمه ایران معرفی شد
مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه ایران و تقدیر از مدیر عامل پیشین این بیمه با حضور دکتر شریف زاده معاون وزیر اقتصاد برگزار شد.(ادامه)
ماموریت سه فضانورد با موشک روسیه که قرار بود به سمت ایستگاه فضایی پرتاب شوند، تنها ۲۱ ثانیه پیش از برخاستن از زمین متوقف شد. لغو ناگهانی پرتاب موشک سایوز
ماموریت سه فضانورد با موشک روسیه که قرار بود به سمت ایستگاه فضایی پرتاب شوند، تنها ۲۱ ثانیه پیش از برخاستن از زمین متوقف شد.(ادامه)
فاجعه بیخ گوش شهر است. قرعه آتش‌سوزی بعد از گاندی این‌بار به «هتل هما» افتاد و به گفته مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران این هتل «تاییدیه ایمنی ندارد.» آتش‌سوزی در هتل هما و ماجرای درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان
فاجعه بیخ گوش شهر است. قرعه آتش‌سوزی بعد از گاندی این‌بار به «هتل هما» افتاد و به گفته مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران این هتل «تاییدیه ایمنی ندارد.»(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد. پوتین در دیدار گروسی: به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهیم
رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مسکو همچنان به صورت بسیار فعال به همکاری با آژانس اتمی ادامه می‌دهد.(ادامه)
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند. ۴ مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت بر انتخابات برکنار شدند
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات از عزل چهار مدیر دولتی و یک عضو هیئت نظارت خبر داد و گفت: اصل بی‌طرفی‌ را رعایت نکرده بودند.(ادامه)
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: یک تعدادی از مدیران به دلیل ناکارآمدی و یک تعداد دیگر به دلیل اینکه عملکردشان با گفتمان دولت مغایرت داشت برکنار شدند که چیزی حدود ۹۰ نفر هستند. حدود ۹۰ مدیر دولتی برکنار شدند
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: یک تعدادی از مدیران به دلیل ناکارآمدی و یک تعداد دیگر به دلیل اینکه عملکردشان با گفتمان دولت مغایرت داشت برکنار شدند که چیزی حدود ۹۰ نفر هستند.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است. حکم انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرمانداران باطل است
استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد . پیشتازی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در تمدید بیمه شدگان / پوشش بیمه ای 151 هزار نفر در مازندران
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد .(ادامه)
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار ‌تعطیل شد. مشهد تعطیل شد
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار ‌تعطیل شد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است . خطر در کمین دانش آموزان ساروی / مدارسی که خط کشی عابر پیاده ندارند / بی توجهی شهرداری ساری در خط‌کشی و نصب علائم هشدار در مجاورت برخی مدارس + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است .(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۵ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ توسط رئیس جمهور به مجلس و بازداشت چند مدیر دولتی در پرونده فساد چای پرداخته اند.(ادامه)
دمای ادارات سراسر مازندران پایش می‌شود. پایش دمای ادارات مازندران
دمای ادارات سراسر مازندران پایش می‌شود.(ادامه)
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود. زنگ خطر برای بانک‌ و موسسات اعتباری ناتراز به صدا درآمد
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود.(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران با پیگیری‌های مستمر وزارت جهاد کشاورزی و سفارت ایران در اسپانیا به ریاست شورای بین‌المللی زیتون انتخاب شد. ایران به ریاست شورای بین‌المللی زیتون انتخاب شد
جمهوری اسلامی ایران با پیگیری‌های مستمر وزارت جهاد کشاورزی و سفارت ایران در اسپانیا به ریاست شورای بین‌المللی زیتون انتخاب شد.(ادامه)
 با حکم مهدی آشتیانی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مصطفی صابر مدیر مجتمع دخایات گیلان از کار برکنار شد. مدیر مجتمع دخانیات استان به طور ناگهانی برکنار شد
با حکم مهدی آشتیانی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مصطفی صابر مدیر مجتمع دخایات گیلان از کار برکنار شد.(ادامه)
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد

تغذیه ناسالم و تحرّک کم ! / 34 درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال گلستان مبتلا به پرفشاری خون هستند / بیماری‌های قلبی و عروقی در صدر بیماری‌های غیرواگیر مازندران / گیلان در بین 10 استان اول بیماری های غیر واگیر
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد (ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 62 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.